Vivix ooo Vivix...



Bulan July bulan Vivix u all!!! Macam tau tau je kan dah nak raya hujung bulan ni, mesti ramai yang nak nampak gojes, menawan, cun melecun, berseri-seri, lawa, dan lain-lain lagi lah yang seangkatan dengannya...ahaks!! Shaklee pun buat promosi buy 6 free 1 Vivix la bulan ni. Pandai kan...hehe...

Saya pun tak melepaskan peluang keemasan ini untuk mencuba Vivix, tengah promo kan, rugi kalau tak cuba. Boleh lah repair mana-mana yang rosak dalam badan ni, umur pun dah nak masuk 30, huhu...kena lah jaga dari sekarang kan. Dah tua nantri baru nak jaga memang susah dah lah, mesti banyak yang dah rosak dah. Boleh baca entry saya sebelum ni mengenai khasiat Vivix ni, klik sini.

Kebetulan malam pertama saya mula mengambil Vivix, saya memang tak berapa sihat. Rasa nak demam, seram sejuk badan ni, dengan selsema yang dah mula nak menyerang. Sebelum tidur, saya makan satu sudu kecil Vivix. Esoknya badan saya sedikit keletihan, sahur pun sempat makan kurma dengan Mighty 3 Gems je, tapi saya gagahkan diri ke ofis jugak. So far Alhamdulillah sakit tak melarat, dan saya dapat habiskan puasa hari tu.

Malam kedua, saya masih teruskan makan Vivix sebelum tidur. Saya tidur lebih kurang pukul 1am, dan terjaga dengar alarm handphone pukul 4.30am dengan segarnya. Saya rasa begitu segar ketika bangun walaupun cuma dapat tidur 3 jam setengah saja, Alhamdulillah...Pagi drive ke ofis pun dah tak mengantuk langsung. Bulan puasa ni saya memang rasa ngantuk yang teramat sangat masa drive. Mungkin sebab bangun awal siapkan sahur kan. Tapi pagi tu saya rasa betul-betul segar dan tak mengantuk ye, sampai petang saya masih bertenaga. Dengan bantuan Mighty 3 Gems juga!!

Wah hebat tak penangan Vivix ni? Syukur sangat sebab saya nekad laburkan duit untuk mencuba Vivix bulan ni. Tu baru sikit khasiat dia, belum lagi masuk bab lain. Yang tu tunggu update saya nanti ye...tak sabar nak tengok kesan yang lain pula. Hehe...


Nak rasa juga kehebatan Vivix ni? Jomlah try...bulan ni je promo tau, rugi tak ambil kesempatan ni. Nak hadiahkan pada parents pun boleh, isteri ke, suami ke...boleh sangat.

Nak order Vivix secara online? Senang saja...klik link di bawah, dan ikut langkah seterusnya. Sangat mudah, pantas, dan semestinya selamat, kerana anda akan dibawa terus ke website online rasmi Shaklee untuk pembelian.
Order Online - Vivix Shaklee


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments