Suplemen Ibu Hamil, Atasi Masalah HB Rendah Ketika Hamil

Pengalaman paling indah setiap wanita ialah bila kita disahkan menngandung. Ya Allah, tak tahu nak gambarkan perasaan gembira, teruja, risau, macam-macam lagi lah. Terasa lengkapnya diri kita sebagai wanita, dan bertuahnya kita kerana berjaya mengandung. Ramai wanita di luar sana yang masih berusaha untuk mendapatkan zuriat walaupun telah berkahwin begitu lama.
masalah hb rendah ketika hamil
Pengalaman mengandungkan Esha, my first daughter, memang mencabar pada trimester pertama. Tiada istilah morning sickness, tapi evening sickness pulak yang saya alami. Start dari petang sampailah ke malam, itulah masa saya akan mual, loya, pening, tak sedap badan. Makan pun tak lalu, nak muntah je rasa. Kenapalah saya tak tahu pasal Shaklee dari dulu? Saya just ambik suplemen ibu hamil yang klinik bagi je. Masalah hb rendah ketika hamil memang tidak asing lah bagi saya, low blood pressure pun.

Lepas bersalin Zahra, my second daughter barulah kenal Shaklee, huhu. Tapi takpe, meh saya nak share pasal Set Ibu Hamil Shaklee. Semua customer saya yang menggunakan set ni memang sangat berpuas hati. Mereka tak rasa letih, loya pun takde. Alhamdulillah kesihatan mereka sangat terjaga sepanjang kehamilan.

 

Set Ibu Hamil Shaklee


masalah hb rendah ketika hamil

Kepentingan Set Ibu Hamil Shaklee


  • Vitalea - mengandungi kesemua vitamin penting untuk badan, termasuklah zat besi untuk membantu pembentukan sel darah merah. Ibu hamil sangat penting menjaga bilangan sel darah merah mereka, di mana kekurangan darah atau masalah hb rendah ketika hamil boleh menyebabkan tekanan darah tinggi (eclampsia), keguguran, dan kematian janin. Bilangan sel darah merah yang cukup adalah sangat penting untuk mengelakkan sebarang komplikasi ketika bersalin nanti
  • Vita-C - untuk meningkatkan sistem imunisasi ibu hamil. Pengambilan vitamin c dapat membantu penyerapan zat besi dengan lebih baik.
  • B-Complex - menyokong sistem saraf dan metabolisme yang sihat, penghasilan tenaga, mengurangkan keletihan dan stress, mengandungi asid folik untuk mengurangkan risiko kecacatan janin, dan turut membantu pembentukan sel darah merah.
  • Ostematrix - kalsium penting untuk perkembangan tulang dan gigi yang kuat, dan perkembangan otot dan saraf bayi. Dapat juga mengurangkan sembelit, kebas kaki, dan cramp yang selalu dialami oleh ibu hamil.
  • ESP - sumber protein untuk membekalkan tenaga kepada ibu hamil, dapat menghasilkan kulit bayi yang cantik.
  • Omega Guard - mengandungi DHA untuk perkembangan otak dan saraf bayi, meningkatkan sistem imunisasi ibu hamil
Bila mengandung ni, bukan saja kesihatan kita, malah bayi di dalam kandungan pun perlu dijaga. Set Ibu Hamil Shaklee adalah solution lengkap kepada keperluan nutrien yang diperlukan oleh ibu dan bayi, dan boleh terus diamalkan selepas bersalin juga. Masalah hb rendah ketika hamil dan masalah-masalah lain insyaAllah dapat diatasi. Memang berbaloi...

Kalau nak enjoy your pregnancy time, tak nak letih je, asyik baring kat katil je, makan apa pun tak selera, nak pergi shopping barang baby (the best pregnancy treatment, ahaks) pun tak larat, meh cepat-cepat contact saya. Saya boleh suggest suplemen apa yang sesuai untuk anda ;)

Nak order secara online pun boleh dah sekarang. Klik saja link di bawah, dan anda akan terus dapat membuat pembelian di website rasmi Shaklee. Anda juga boleh membuat pilihan supplement mengikut bajet anda, daripada rangkaian produk yang disyorkan. Mudah, pantas, dan selamat!!
Order Online - Set Ibu Hamil Bajet
Order Online - Set Ibu Hamil Full Package

Lepas bersalin nanti, mungkin kita alami situasi si Dilla Jalil dalam video ni pulak, jom tengok video ni dulu...


Haaa...setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. Jangan risau ye...PM saya kalau nak kan lebih info ;)

Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments