Penapis Air Shaklee

Dah lama nak post entry pasal penapis air dari Shaklee, tapi asyik lupa je. So kali ni, saya nak share cerita lah. Sebelum ni saya guna penapis air Bio Aura, hadiah kahwin dari kakak ipar. Setelah lebih 4 tahun, dah tiba lah masanya untuk tukar kan. Pikir punya pikir, survey punya survey, rasa cam tertarik pulak dengan penapis air dari Shaklee. Shaklee bukan jual vitamin je ke? Tak sangka Shaklee pun ada penapis air tau...

Get Clean Water Pitcher 


Macam jug je kan rupa dia? Memang best, senang dibawa ke mana-mana. Tak perlukan elektrik, atau penyambungan ke paip air sinki. Maintenance pun senang je, tak ambik ruang yang besar pun. Sesuai kalau kita nak letak di atas meja ofis, atau untuk kegunaan keluarga yang kecil. Macam saya, 4 orang je itu pun saya yang paling banyak minum air...hehe. So tak payah nak beli penapis air sampai beribu-ribu ringgit.

Menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah plumbum sehingga 99%. Blok karbon tadi boleh ditukarganti setelah mencecah tahap maksimum penggunaan. Satu blok karbon tadi boleh digunakan untuk menuras sehingga 80 gelen atau 303 liter air. Macamana nak tau blok karbon tu dah sampai limit dia? Istimewanya jug ni dia ada meter penggunaan di atas penutup jug tu. So kita tahu berapa gelen air yang telah dituras. Air yang telah ditapis rasa dia memang sedap, lain dari rasa air masak atau air mineral.

Dengan menggunakan Get Clean Water Pitcher, ianya;
  • baik untuk kesihatan kita
  • mudah dan jimat
  • setanding dengan jenama penapis air lain yang terkenal
  • turut menyumbang kepada persekitaran yang lebih sihat dengan mengurangkan penggunaan botol plastik, elektrik, dan pencemaran bumi.
Nak beli penapis air ni secara online? Semestinya boleh...klik link di bawah ye, dan akan terus dapat membuat pembelian di website rasmi Shaklee. Mudah, pantas, dan selamat!!
Order Online - Penapis Air Get Clean Shaklee

Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments