5 Patent Vivix Yang Perlu Anda Tahu


patent vivix

Korang tahu tak supplement VIVIX SHAKLEE ada 5 patent?

Patent ialah hak eksklusif yang dianugerahkan kepada sesuatu rekacipta dan tentu sekali tiada sesiapa pun boleh tiru.



5 Patent Vivix Shaklee


1 - All natural, polyphenol blend dari 4 bahan hebat iaitu Polyganum Cuspidatum, Muscadine Grapes, Elderberi Eropah & Purple Carrot Extract, yang diproses tanpa bahan pengawet.


2 - Bukan setakat resveratrol tetapi memberi gabungan resveratrol dan 15 jenis polyphenol. Resveratrol adalah sejenis antioksidan. Resveratrol bertindak melindungi DNA sel dari dirosakkan oleh radikal bebas.

Polyphenol pula ialah sejenis sebatian fitokimia yang juga mengandungi antioksidan yang tinggi. Vivix mempunyai gabungan kedua dua resveraterol dan juga polyhenol yang dipatentkan. Tidak hairanlah suplemen ini sangat powerful dan hebat kerana ia satu-satunya produk seumpamanya yang wujud di dunia.


3 - 10x lebih berkuasa.
Vivix juga dipatentkan sebagai cecair yang mengandungi antioksidan reseveratrol dan polyphenol yang tinggi hingga 10 kali ganda lebih berkuasa. Patutla ia dikenali sebagai THE BEST ANTI-AGING SUPLEMENT IN THE WORLD. Tiada lagi produk anti-aging yang mempunyai kuasa 10 kali ganda antioksidan kecuali vivix.

Kandungan polyphenol dan antioksidan yang sangat tinggi sehinggakan jika anda simpan vivix di dalam freezer/tempat sejuk beku pun ianya tidak akan membeku dan kekal cair.


4 - Diekstrak dari muscadine grapes, salah satu buah yang jarang ditemui. Hanya vivix yang mendapat patent anggur muscadine sebagai kandungan utama.

Hebatnya anggur muscadine ni  kerana ia mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi dan mampu melawan radikal bebas walaupun hidup liar dan di kawasan yang agak lembab.Anggur muscadine ni bukan anggur yang biasa kita makan tu, sebab anggur ni mampu membesar sehingga sebesar bola golf dan mampu mempertahankan diri sendiri dari kulat dan kerosakan. Harga sebiji anggur muscadine boleh mencecah RM100 tau! Jadi jangan heranlah kenapa harga vivix agak mahal, tetapi sebenarnya masih mampu milik.


5 - Cold filling extraction process untuk preserve bioactive polyphenol dan memastikan kualiti yang terbaik.

Vivix dihasilkan melalui proses Cold Filling Extraction yang mana menggunakan suhu sejuk sewaktu proses bagi memastikan bioaktif polyphenol tetap seperti yang dikehendaki dan tiada kemerosotan terhadap kualiti vivix itu sendiri. Suhu tinggi akan menyebabkan polyphenol rosak dan terjejas.


Hebatkan VIVIX ni. Ada 5 patent secara keseluruhannya. Jadi, tiada keraguan lagi tentang keistimewaan dan kehebatan VIVIX SHAKLEE.

Hanya sesudu sehari untuk anda mendapat nikmat kesihatan yang berpanjangan ~ TOTAL WELLNESS.

patent vivix

JOM ORDER VIVIX ANDA SEKARANG! PRICE RM475.

Dapatkan harga lebih murah dan jimat dengan mendaftar sebagai ahli. Yuran keahlian cuma RM69 sahaja 😉




Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments