Bantu Organ Detox Berfungsi Dengan Lebih Baik


Korang tau tak badan kita ni ada organ detox? Hati, buah pinggang, usus. Berfungsi untuk membuang toksin-toksin dalam badan.

"Kalau macam tu, kenapa nak berdetox? Biar jela badan buang toksin tu sendiri."

Yes, memang organ detox boleh buat semua tu. Tapi, seiring dengan peningkatan usia, badan kita lama kelamaan tidak dapat berfungsi dengan baik. Sebab gaya hidup kita pada zaman sekarang yang tidak sihat. Penuaan badan berlaku lebih awal dari waktunya.


Minum teh tarik setiap hari, hisap rokok 2 kotak sehari, tak suka minum air kosong, tak suka makan sayur, kerja duduk depan komputer dari pagi sampai petang, malam balik rumah terus tidur. Nak cepat makan fast food je. Exercise memang jarang sekali.

Tak heran lah ada orang yang nampak sihat tiba-tiba boleh kena heart attack, nampak sihat tapi kena stroke, nampak sihat tapi rupa-rupanya ada kanser stage 4! Masa tu nak menyesal pun tak guna.

Shaklee telah memperkenalkan program detox yang bertujuan untuk membantu organ-organ detox ni berfungsi dengan lebih baik. Bukan untuk mengambil alih fungsi mereka.

Kita nak sistem pencernaan berjalan dengan lancar, hati membuang racun dan toksin dengan efisien, metabolisme badan meningkat, sekaligus menjadikan badan kita lebih sihat.

So, give justice to your body. Kita dah dera dia setiap hari dengan sumbat macam-macam jenis makanan, sekali sekala kenalah betulkan balik apa yang tak betul tu.

Nak berdetox dengan saya? I will guide you all the way. Detox Shaklee bukan kena telan pil semata-mata. Tapi ada program yang khusus untuk mengubah gaya hidup kita kepada gaya hidup yang lebih sihat. Jom detox 😉




Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments